Najczęstsze pytania i odpowiedzi.

*1 Kiedy realizowane jest moje zlecenie?:

Zlecenia realizowane są przez nas natychmiastowo po otrzymaniu płatności za daną usługę.


*2 Czy mogę zapłacić po otrzymaniu hasła bądź wiadomości które znajdują się na koncie?:

Niestety. Nie udostępniamy informacji o koncie , wszelkiego rodzaju wiadomości dane do logowania. Będą wysłane na adres e-mail naszego klienta po zaksięgowaniu wpłaty.

*3 Jaką mam gwarancję że otrzymam dane?:

Po uzyskaniu dostępu niekiedy wysyłamy screena z zalogowanego konta.Dobra opinia naszych stałych klientów może potwierdzić nasze skuteczne i szybkie działanie.




*4 Mam jednak obawy co do funkcjonowania waszej działalności czy jest możliwość wpłacenia należności 50% przed wykonaniem zlecenia a następe 50% po uzyskaniu screenshota na zalogowanym koncie ?:

Oczywiście istnieje taka możliwość po wcześniejszym kontakcie z nami


*5 Jeżeli uzyskam od was dostęp do konta facebook czy osoba do której chciałem się dostać będzie o tym wiedziała że ktoś inny jest na jej koncie?.

Nie. Osoba nie jest świadoma iż ktoś na jej koncie odczytuje wiadomości czy przegląda posty, jednak radzimy korzystać z bramek proxy.

*6 Jaki jest czas oczekiwania na dane?:

W zależności od sytuacji może potrwać to od kilku godzin do nawet 72 godzin, Zazwyczaj cała procedura trwa nie dłużej niż 2 dni.